Auspuffanlage
Hallo,
habe auf der Seite von TSS-Tuning Fujitsubo-Sportauspuff gesehen die anscheinend baugleich mit Mugenteilen sind (die ja nicht schlecht sind). Kann da jemand mehr zu Fujitsubo Auspuff sagen in punkto Leistungszuwachs, Lärm und Qualität?
Danke 😉
Ähnliche Themen
86 Antworten
Salut, trixter, jermoed, getri,
vun wou sid dir dann. get et keen type R club zu lëtzebuerg? méng e-mail as luxusbierger@hotmail.com
mach deine email weg oder mach nen platz dazwischen...
willst doch keine junkmail 😁
@Luxusbierger
*Letzebuerch Modus on*
Sinn och e "Luxi". Nowend awer. Fueren zwor ken CTR mee ech kenne der aus der Hondafraktion genuch. Scheine Bonjour dohinner.
*LMoff*
Ass dann och een vun Iech Letzebuerger CTR'en deen mat den bloen flaamen op der Säit deen geschter zu bereldeng am cactus war? (an probeiert huet deen clio hannendrun ze verschläifen?) 😉
As een Facelift Modell gell?
Hun ech och schon zu Bäreldeng gesin, mengen den huet och eng Supersprint drop. Kennen en awer net.
Ich kauf mir dann demnächst eine Bastuck Anlage. Scheint nicht schlecht ze klingen und zu gehen. Was haltet ihr denn davon?
@Luxusbierger
Kennen 1 deen eng huet, an een deen eng bestallt huet. Vun wou bass du dann? Wann ech en fein froen dierfs de bestemmt eng keier lauschteren, matfueren, a.s.w 🙂
@getri
Jop, en Facelift Modell.
Bessen haart musik, an och bessi speziell vum ausgesinn hier. mee en klengt definitiv net schlecht mat sengem supersprint auspuff! ech war awer erstaunt dass hien net wierklech mi schnell war wi ech (clio rs) hien huet eben nach 1000 u/min wann ech scho schalten 😉
Hun en haut rem gesin an heiren, geing awer mengen daß deen keen MSD mei huet, well mäin as net sou hart. 😉
Ich will mal kleine Kritik äussern. Bin zwar eigentlich kein Regelreiter, aber da ich vermute, dass die meisten das Kauderwelsch hier eh nicht verstehen, solltet ihr eure Unterhaltung lieber per PN führen. 🙂
Zitat:
Original geschrieben von othello
Ich will mal kleine Kritik äussern. Bin zwar eigentlich kein Regelreiter, aber da ich vermute, dass die meisten das Kauderwelsch hier eh nicht verstehen, solltet ihr eure Unterhaltung lieber per PN führen. 🙂
ja eben...
ich meine es ist schlimm genug wenn einer etwas anders Deutsch redet, dann bekomm ich kein Wort mehr mit 🙁
Also ech kann nemmen behaapten,dass Bastuck saugeil klengt.
Hun se bestallt an waarden nach drop !
Ech freen mech schon richteg drop !
Ah jo wann puer leit loscht hun kenne mer eis jo eng keier irgendwou treffen.
also et geet naischt iwert eng japanesch anlag, do kann de rescht anpaaken...