How to stop music while reversing
Hello All,
I just upgraded to S205 from my golf, I have the following question:-
How to stop music while reversing? whenever I had my golf in reverse gear, automatically music on my golf stopped. How can I do similar on my Mercedes Benz C class 204, I have reverse camera.
Also how about the collision prevention assist warnings, I would like music to stop. 🙂
many thanks in advance.
Greetings from Munich.
Beste Antwort im Thema
Unfortunately that does not exist in the Mercedes.
21 Antworten
I do not want the music to stop when reversing. If that would be the case I would ask here how to stop the music going off when reversing. It often happens that i listen to the news and the I hate that my car tells me when I have to stop listening. For Golf drivers that might be ok :-))))))
Zitat:
@HarryBrumm schrieb am 7. Juli 2018 um 07:49:35 Uhr:
Zitat:
@DeFisser schrieb am 6. Juli 2018 um 23:54:03 Uhr:
Again: There is no such function in any Mercedes Benz. Please buy a Volkswagen instead.Pfau du hast ja ein perfektes Perlenreihe bzw, Google Translate Englisch, damit sollte man nicht andere verarschen.
Das ist einwandfreies Englisch, das ich ganz alleine ohne Zuhilfenahme von Google o.ä. hinbekommen habe, Du Pappnase. Unglaublich, was für eine Arroganz hier manche an den Tag legen. Keine Ahnung, aber große Fresse... 😠
Zitat:
@DeFisser schrieb am 7. Juli 2018 um 13:38:43 Uhr:
Zitat:
@HarryBrumm schrieb am 7. Juli 2018 um 07:49:35 Uhr:
Pfau du hast ja ein perfektes Perlenreihe bzw, Google Translate Englisch, damit sollte man nicht andere verarschen.
Das ist einwandfreies Englisch, das ich ganz alleine ohne Zuhilfenahme von Google o.ä. hinbekommen habe,
Deine Eltern werden seht stolz auf dich sein du Oxford English Spucker. :-).
Ober-primitive Mercedes-Fahrer. Ich steig aus. Ist sowieso alles nur geleast. Da hat jeder nur leere Taschen und gibt den Rest noch für eine Auspuffklappe aus. Wenn Mercedes das wüsste, was für Eier diese Autos fahren.