Ente oder Echt- Harley Rocker Bilder

Harley-Davidson

Hi!

Habe in einem US Forum diese ersten Bilder des neuen Harley "Rocker" Modells.

Bin mir nicht sicher ob ich es glaube. Wäre ja im Prinzip nur ne angeschickte Deuce...

Text gab´s auch:
"Softail Rocker Just as it seems the world of custom choppers is getting predictable, Harley-Davidson® breaks the mold once again with the radical Softail® Rocker™ model. Tied with the Softail® Deluxe for the lowest seat height (24.5-inches) of any production H-D® motorcycle, this new stunner takes riding in style to a new low. With a rear fender that mounts directly to the swingarm (with no visible fender supports), it faithfully reproduces the authentic lines of slammed, rigid-suspension customs, while delivering a modern, comfortable ride. Of course, its radical looks are what will make both riders and gawkers sit up and really take notice. An all-new satin stainless powder-coated color scheme on the tapered five-spoke wheels, bullet headlamp, triple clamp, custom finned "horseshoe" oil tank and elsewhere. Aggressively stretched front fork. Custom stretched gas tank with machined 3-D tank medallion. New shorty dual mufflers, with a sleek new bend. A big, beefy 240 millimeter rear tire. All-new LED stop / turn / tail lights that pack all the rear light functions into the turn signals, leaving only the license plate centered on the rear fender."

Sonntag wird´s offiziell...
Ciao
Kwik

36 Antworten

FXCW = 17295 U$
FXCWC = 19495 U$
FATBOY= 17195 U$
Ultra = 20695 U$

...stolze Summen wären das umgerechnet in Euro (inkl. Aufschlag / Zoll / MwSt.! Der Schuss geht bestimmt nach hinten los! ...aber die schreiben ja von wegen minimalistisches Bike - wir werden sehen!

na das ding wird ungefähr auf fatboy-niveau liegen...was die hier kostet ist ja kein geheimnis. wüsste jetzt auch nicht welchen grund hd haben sollte die preispolitik zu ändern...

Hi,

mal abwarten, wie die Preisgestaltung auf uns übertragen wird. Möglicherweise ist der MoCo/dem Importeur noch gut in Erinnerung, dass sich die V-Rods langfristig nicht zum damaligen Einstandspreis an den Mann/die Frau bringen ließen. Sehr zum Verdruß und Ärger der Erstkäufer wurden die Preise in den nachfolgenden Modelljahren bekannlich erheblich reduziert.

Gruß, silent