Spritspar-Stab?!?

hallo, ein Kumpel hat von mir so einen Stab geschenkt bekommen, da sollen irgendwelche Energien darin gebündelt sein.
Man muss den Stab irgendwie am Motor anbringen.
Der Energiestab bewirkt dann einen geringeren Benzinverbrauch von bis zu 2 liter!
weiß nicht ob das stimmen soll, was meint ihr dazu?http://img82.imageshack.us/img82/1995/1242450ux3.jpg

59 Antworten

Zitat:

Original geschrieben von Audi-gibt-Omega

Oktoberfest in Nürnberg

Ähm, du wesst obba scho, das unner orichinool Ogdooberfest net in Nerrnberch, sondern in Minga is, gell.... 😉

Is zwoar leider ke Franggn mehr, aber worscht. 😁

Zitat:

Original geschrieben von XLTRanger

Einspruch! Nicht immer ist Größer gleich Besser, wenn Du verstehst, was ich meine😉

Ah geh weider.... Mit unnerer Gress braung mer ja a net ohzugemm. (Das mir die Gresstn sin wissn ja scho alle! 😁 )

Des wor ah net auf die Gressn vom Kruag bezoong!

I hob quasi die Vollmundigkeit, die Qualität, die Würze in Verbindung mit derer unbändigen Liebe, mit der unner Gerstnsaft gebraut wird, gmoant. Verstehst?

Und denk droo: "... sunst fangst a paar ..." 😁

Oh man, ich schmeiß mich hier grad weg, aber ich glaub des ganze is scho weng weit von dem "Spritsparstab" entfernt. Vor allem von der Nützlichkeit desselben.
Außer man bezieht es auf die "Stange Bier" in NRW... 😉 Aber ob die wirklich so "sprit"-sparend ist, mag ich bezweifeln...

ja d'ere
kreiz kruze fix, mi leckst am oasch, wo dat ma na da hikumma, wenn ma etza alle so ren datn??
na, also a bissl zruck zum dopik: i zwick ma do liaba a boa guade oberpfälzer-halbe af, als dass i mia deppada depp so a glumpads sprit-staberl kaffa dad. do is dannad as göld aber ganz bstimmt besser oglegt.
servus, survivor 🙂

Willkommen in Bayern, aber...
... bestelle auf keinen Fall ein "kleines" Bier. Denn Bier, egal welcher Art, ob Pils, Helles, Weißbier (nicht Weizenbier), gibt es bei uns nicht in "klein". Akzeptiere es einfach sunst fangst a paar...

der is echt gut 🙂 🙂

Zitat:

Original geschrieben von Survivor_rgbg

ja d'ere
kreiz kruze fix, mi leckst am oasch, wo dat ma na da hikumma, wenn ma etza alle so ren datn??
na, also a bissl zruck zum dopik: i zwick ma do liaba a boa guade oberpfälzer-halbe af, als dass i mia deppada depp so a glumpads sprit-staberl kaffa dad. do is dannad as göld aber ganz bstimmt besser oglegt.
servus, survivor 🙂

Willkommen in Bayern, aber...
... bestelle auf keinen Fall ein "kleines" Bier. Denn Bier, egal welcher Art, ob Pils, Helles, Weißbier (nicht Weizenbier), gibt es bei uns nicht in "klein". Akzeptiere es einfach sunst fangst a paar...

der is echt gut 🙂 🙂

JESSASSSS! 😰

Herrgottsgreizbimmbammfixdunnerwedderbüxnnumalnaaaa, etz hommer a echts bavarisches Orichinaaal in dem Dredd drinna.

A Reingschburcher!!! Servus, grias di und hallooooo sog i do glei!

Hob i überhaupt scho gsocht, dass i des Spritspargelump net keffn tät? Um amol widder onn-dobbigg zu kumma...

Weil wenni nei der Kneipn neileff, brauch i goar ka Audo und desdawecha a kenn Lidder Sprit wo i dann widder eispoar müssert...! Des is dann quasi der beste alternative Kraftstoff!

Ober Leit, wissts wos mi ganz schö wunnert?

Dass des Dredddings do immerno offm is, bei sou am Schmarrn, der do verzapft werd.... 😁

Ähnliche Themen

@Börnibärchen
Na,
I moan scho des Fest in Nerrnbech. I gloab, dös heißt Volksföst, desa uffn Messglönd. Doa wirds net nua gsuffa, wie in Mingä.

(Mann mann, echt hammahaht, wenn det meen Alta wüßte, watt ick hier fürn Mist rumlaban tu, der würd mia erstma n fettn Katznkopp jebm, det ich wieda normal redn tue)
😉

Äääähhh...Jungs...vielleicht meldet Ihr Euch besser bei www.motor-talk.by an. Oder so. 😉

Zitat:

vielleicht meldet Ihr Euch besser bei www.motor-talk.by an.

stimmt, a bayrische endung .by fehlt noch im inet. da muss ich mal an vorschlag an unseren landtag schicken 🙂.

mfg, survivor

Zitat:

Original geschrieben von Survivor_rgbg

stimmt, a bayrische endung .by fehlt noch im inet. da muss ich mal an vorschlag an unseren landtag schicken 🙂.
mfg, survivor

Die bayerische Endung ".by" krieg mer wahrscheinlich erst, wenn wir wieder zum Königreich Bayern als suveräner Staat konvertiert sind. Is in Arbeit, aber kann noch weng dauern.... 😁

Freistaat simmer ja zum Glück noch... 😉

Zitat:

@Börnibärchen
Na,
I moan scho des Fest in Nerrnbech. I gloab, dös heißt Volksföst, desa uffn Messglönd. Doa wirds net nua gsuffa, wie in Mingä.

(Mann mann, echt hammahaht, wenn det meen Alta wüßte, watt ick hier fürn Mist rumlaban tu, der würd mia erstma n fettn Katznkopp jebm, det ich wieda normal redn tue)
😉

Na endlich lernt a Preiss a mol an gscheidn Dialekt! 😉

Achsou, du meenst des Volksfest. Aber merke: Es geid nur oa richtigs Oggdooooberfest auf der Wöit, göh! 😁

geh, red doch ned solchon Schmarrn.
Do ozöht jeda, dera macht on "Oktoberfest",
desa "Original" heißt "Wiesn"
Abo dös wissn nua de "Insider" 😉
Oiso, gemma aaf de Wiesn.
und tuats mo net den Spritsparstab fogessn
😁

Zitat:

desa "Original" heißt "Wiesn"

Heidernei, etzertla legter obba los, mei Liabaa!

Du bezohlstn Sprisparstab und i des Biääääähhhhhhh!

Oans, zwoa, gsuffa! 😁

Re: Spritspar-Stab?!?

Zitat:

Original geschrieben von domigeo

hallo, ein Kumpel hat von mir so einen Stab geschenkt bekommen, da sollen irgendwelche Energien darin gebündelt sein.
Man muss den Stab irgendwie am Motor anbringen.
Der Energiestab bewirkt dann einen geringeren Benzinverbrauch von bis zu 2 liter!
weiß nicht ob das stimmen soll, was meint ihr dazu?http://img82.imageshack.us/img82/1995/1242450ux3.jpg

... funktioniert 1000%, aber nur in Verbindung mit dieser zusätzlichen

High-Tech-Steuereinrichtung

! 😉 😛

So Long
PW

Zitat:

Original geschrieben von Börnybärchen81

Na endlich lernt a Preiss a mol an gscheidn Dialekt! 😉

Genau dies ist unmöglich, denn wir sprechen Hochdeutsch 😁 hier in Balin...

Oiwei de Balinesen, überoi midschmatzn aba vo nix a Ahnung ham! 😉 😛

Pfüat God
PW

@Panzerwiesel
saren wa det ma so:
Wia sind inne Welt janz schön rumjekomm und det is ooch jut so. Übrijens ich gloobe kaum, det du een astreinet Berlinerisch hinkrist.
Ick gloobe doch eha, det du een Berliner vadrückt hast und jetz denkste dia du kannst det schon.
Übrijens wennde bei uns in Bäcker jehst und nach Berlina frachst, denn haut die Ulla dia Schrippn inne Tüte, wenne vastehst wat ick meine.
😉
Aba weil ick die Bayann eijentlich janz jut leiden kann, hab ick mia een bißchen autodidaktet.
Also bis

Deine Antwort