ForumA5 8T & 8F
  1. Startseite
  2. Forum
  3. Auto
  4. Audi
  5. A5
  6. A5 8T & 8F
  7. Keine Audi A5 1.8T in Deutschland?

Keine Audi A5 1.8T in Deutschland?

Themenstarteram 19. Dezember 2007 um 21:22

hallo,

Ich habe denken warum niemand ein A5 1.8TFSI schon haben?

nicht jedermann von hier haben einig Abbildung (nicht von Essen), von der 1.8TFSI, Test oder etwas wie daß?

der erste haben bereits kommen zu Dänemark, und Sie üblich erhalten neu Audis in Deutschland erst.

Grüße,

Mads

PS. entschuldigen Sie sich, für meinen schlechten Deutsch.

Ähnliche Themen
13 Antworten

Zitat:

Tut mir leid! :D

SCNR!

Themenstarteram 19. Dezember 2007 um 21:39

Zitat:

Original geschrieben von brab00

Zitat:

Tut mir leid! :D

SCNR!

I'm sorry if even my apology was grammatic incorrect. I'm from Denmark, and my two years of german in middle-school + babelfish isn't very good.

If none of you understood what i wrote, admins, feel free to delete my subject.

Kind regards,

Mads.

I'm sorry that i can't give you an answer to your question about the A5.

But I think you don't have to worry about your German. Sure, it sounds a bit strange, but i think that everybody who wants to understand what you wrote certainly will understand it. So there is no need of deleting your Thread.

Best wishes,

Andi

Zitat:

Original geschrieben von Allroadfreak

I'm sorry that i can't give you an answer to your question about the A5.

But I think you don't have to worry about your German. Sure, it sounds a bit strange, but i think that everybody who wants to understand what you wrote certainly will understand it. So there is no need of deleting your Thread.

Best wishes,

Andi

Hi Andi,

also wenn ich es zweimal durchlese dann verstehe ich es durchaus, und jeder andere kann es auch verstehen wenn er will.

Solche dummen Sprüche wie der zweite Beitrag von diesem Thread kann man sich dagegen schenken.

@ Mads

Audi hat momentan Probleme mit dem Motor ( Zulieferprobleme), vielleicht liegt es daran.

MFG Wolfgang

Dear Mad,

I'm sorry! It was not my intention to offend you. If you like you may re-aks your question in english... As you already said: Babelfish-translations are horrible.

As far as I understood your question:

Actually I don't know if the A5 1.8 has been released in Germany but I think so. I don't know if someone in this forum bought an A5 1.8.

Here you can find some information about planned release dates and motorizations.

http://www.motor-talk.de/.../...rsionen-07-08-in-aut-t1506825.html?...

Cheers and best regards to Denmark,

Frank

@Patriots:

Genau das habe ich ja geschrieben. Muss gestehen ich fand die Antwort von brab00 schon etwas witzig, wollte aber nicht, dass der TE dadurch vergrault wird oder meint er würde wegen seiner,eigentlich doch recht ordentlichen Deutschkenntnisse, nicht ernst genommen.

Hoffe du hast das so verstanden wie ich es meinte und nur ich habe dich jetzt falsch verstanden.

Grüße,

Andi

Themenstarteram 19. Dezember 2007 um 22:05

Zitat:

Original geschrieben von brab00

Dear Mad,

I'm sorry! It was not my intention to offend you. If you like you may re-aks your question in english... As you already said: Babelfish-translations are horrible.

As far as I understood your question:

Actually I don't know if the A5 1.8 has been released in Germany but I think so. I don't know if someone in this forum bought an A5 1.8.

Here you can find some information about planned release dates and motorizations.

http://www.motor-talk.de/.../...rsionen-07-08-in-aut-t1506825.html?...

Cheers and best regards to Denmark,

Frank

It's okay. I just wanted to keep your (german) forum, speaking german.

First of all i asked why no one from motor-talk.de has posted a thread, about getting their A5 1.8T. I have read, that a lot of guys from here have their names down on such a car.

Then i asked whether some one has pictures of the 1.8TFSI (not the ones from Essen motorshow), review etc.

Then i said, that i don't understand why more people havent got their 1.8T delivered yet. In Denmark the first ones should have arrived now (i hope we have one standing in Copenhagen right now at a impound, ready for delivery early '08).

It's strange, there is TONS of pictures of the new B8 A4 1.8TFSI, and also a lot of reviews. But nothing at all, about the A5 1.8T.

Hope you understood this ^ :D

Regards.

Zitat:

Original geschrieben von Allroadfreak

@Patriots:

Genau das habe ich ja geschrieben. Muss gestehen ich fand die Antwort von brab00 schon etwas witzig, wollte aber nicht, dass der TE dadurch vergrault wird oder meint er würde wegen seiner,eigentlich doch recht ordentlichen Deutschkenntnisse, nicht ernst genommen.

Hoffe du hast das so verstanden wie ich es meinte und nur ich habe dich jetzt falsch verstanden.

Grüße,

Andi

Ist alles Ok! :D:D

Wollte halt nur sagen wenn man sich anstrengt und vielleicht zwei,dreimal drüberliest , es auch verstehen kann.

grüße aus dem Chiemgau

Wolfgang

IAA Frankfurt:

Front

Front

Lampe ohne Xenon

Motor

Heck

Deine Antwort