Zeigt her eure glänzenden Autos
Bilder , bilder, bilder...😁
Beste Antwort im Thema
Zitat:
Original geschrieben von d-g-s
Bilder , bilder, bilder...😁
Wo?
Wie wäre es, wenn Du einmal anfängst und Bilder von Deinem
glänzendenAuto einstellst?
Als Themenstarter sollte man doch wohl mit gutem Beispiel vorangehen…
Grüsse
Norske
6053 Antworten
Zitat:
Original geschrieben von sharkpolitur
All Made in USA products are very low qualityZitat:
Original geschrieben von Friedel_R
Which american products are low quality?
mfg
Ah, Surf City Garage, Gtechniq or Finish Kare products are very low quality? Are you serious? Why is Nanolex better than Gtechniq e.g.? Or why is Collinite better than Finish Kare? 🙄 Sorry, but imho your statement is totally bullshit! Even when you think about Meguiars, this statement is too general.
mfg
Zitat:
Original geschrieben von Thorsten1967
OK,but however I like these old Caddy. For me a kind of Car Art from the last Century..... Great Job Man!🙂
Cheers Thorsten
This Cadillac about 20Y ago was brought as new condition, people left it for 10Y+ outside, poor car with such crazy owners.
When people hit Jackpot they go crazy, do stupid things. I think they were not rich before then made some little fortune in the 90's & bought many things to show off. If I would know how they will treat this car I would never sell it to them, this is an art object not just any car, especially they brought it in superb condition. I don't say they are bad people, but in this situation what they did was irresponsible. I hope they learned their lesson, to paint it new about 8,000EUR & what about the rust metal parts...it will never be as before.
ON THE PICS IS NOT THEIR CAR
Hey nach langer Zeit, schau ich mal wieder vorbei 🙂
Heute wurde die letzte Wäsche mit anschließender ausgiebiger Lackreinigung betrieben. Danach gab es noch das gute Colli on top.
Dauer ca. 8h.
Grüße
Sieht sehr gut aus, klasse Ergebnis 😉