ForumVolvo Treffen
  1. Startseite
  2. Forum
  3. Dialog
  4. Veranstaltungen
  5. Volvo Treffen
  6. Bairisches Präsommerferien-GT 28.07.

Bairisches Präsommerferien-GT 28.07.

Themenstarteram 21. Juli 2009 um 15:41

Servus miteinand,

jetzt ist es wiederamoi soweit, des es Zeit fia oa GT werd. Drum hom der bildeve und der i gemoant, mia dadn't amoi an Tag scho beschliessen. Sonst werd des im Juli allawei nix mehr.

Dienstag, 28.07. 19:00 Uhr

Teilnehmer:

- bildeve

- TobiV70

Lokäschn:

Miaßn mia uns no ausmach'n. Winsch?

Ähnliche Themen
57 Antworten

Tja ich kann leider nicht dabei sein ... ich hab ab dem WE Urlaub und bin dann erstma wech.

Wünsch euch aber viel Spaß und nen guten Hunger!! :cool:

Tschö

Winni

Leider bin ich verhindert an dem Tag, sonst tät ich mir gar ein bayowarisches Tobiather antun... ;)

Gruß Tom

Themenstarteram 22. Juli 2009 um 7:46

Du weilst im schönen Bayernland? Von wann bis wann?

Grad gehört und gelesen.

Bin dabei, egal wo :)

Silverelk

Zitat:

Original geschrieben von TobiV70

Du weilst im schönen Bayernland? Von wann bis wann?

Eigentlich bin ich in Österreich. Aber mein Zeitplan ist derart straff, dass ich es einfach nicht schaffen werde mich abzusetzen.

Gruß Tom

ja - freue mich auch schon!

 

location wäre grundsätzlich mal openair in diesem regensommer mal nett.daher immer gut:

 

kreitmaier oder

jagdschlössel

 

aber schlecht wetter programm wäre auch asiatisch wieder ganz ok .

 

eigentlich wurscht - hauptsach man sieht sich :)

 

 

Themenstarteram 22. Juli 2009 um 15:14

Mei, boisbleu, man muß da schon Prioritäten setzen ;-) :-D

Und zwecks dem Asiaten: Wer war denn neulich der nicht asiatisch essen wollende? Sonst wäre der ThaiTuna in Taufkirchen wieder der Vorschlag, hat Thai, Asia und Sushi. Ganz akzeptabel.

Bajuwarisch drängt sich ja fast der Kreitmaier auf, wegen der guten Parksituation.

 

Themenstarteram 23. Juli 2009 um 15:19

Vorhersage für Dienstag, Stand heute: Warm, potentiell Gewitter.

Macht das die Entscheidung leichter?

Ich kanns leider nicht sicher sagen obs bei mir klappt. Hab ja im Moment Urlaub und bin am Karmann Ghia am werkeln..;-)

Wird dann wenn eher a spontane Sach bei mir.

Viele Grüße

Robert

Themenstarteram 25. Juli 2009 um 9:06

Dienstag, 28.07. 19:00 Uhr

Teilnehmer:

- bildeve

- TobiV70

- silverelk

- bluediamond zu 50% (Gib' Dir 'nen Ruck. Die Oldie-Fraktion sitzt am Tisch... Silverelk, fährst Du Schlitten?)

Locäschn:

Noch nix nicht definitiv ausgemacht. Aktuelle Vorhersage: Regen.

 

Zitat:

Original geschrieben von TobiV70

Aktuelle Vorhersage: Regen.

war ja klar. das nervt mich diesen sommer langsam.... :mad:

Themenstarteram 25. Juli 2009 um 10:13

Woanders ist so der Winter ;)

Themenstarteram 27. Juli 2009 um 9:28

Am Dienstag sei Wetta: 23° doags, 9° wenn's na dumper is, ned zu vui Woikn, awa aa ned koa, feicht soi's ned sei.

Grad griabig warm is awa aa ned.

G'redt hama mir vo:

- ThaiTuna (Thai, indoor, yummy), drunt in Taufkirchen

- Kreitmaier (Boarisch, drin und draußn, ned verkehrt), ummi quasi in dera Mitt'n zwisch'n Haar und Putzbrunn

Und, zwecks dem Kompromiß hob i no oa Oidernativen aussigrab'n: Drunt in Oberhaching hoat's an Rosenhof, des war amoi a boarischer Biergarten, jetzt is a Chines. Awa er hod drauß'n no ois a so wia's gehert, bis auf's Fudda, des is hoid scho anders, nachha. Drin hod eam aa, des is awa scho mehra so a Chines'n Load'n, geh.

Jetzt tat i moana, des Ihr Eich bis heit mittag ummara zwoa entscheid's und na geht's auffi.

Bildeve, tatast Du nacha, wenn's soweid is, oan Tisch fier uns vier reservieren? Zwecks wegen weil Du as telefonisch quasi naha host ;)

Pfiad's eich

Zitat:

Original geschrieben von TobiV70

Am Dienstag sei Wetta: 23° doags, 9° wenn's na dumper is, ned zu vui Woikn, awa aa ned koa, feicht soi's ned sei.

Grad griabig warm is awa aa ned.

G'redt hama mir vo:

- ThaiTuna (Thai, indoor, yummy), drunt in Taufkirchen

- Kreitmaier (Boarisch, drin und draußn, ned verkehrt), ummi quasi in dera Mitt'n zwisch'n Haar und Putzbrunn

Und, zwecks dem Kompromiß hob i no oa Oidernativen aussigrab'n: Drunt in Oberhaching hoat's an Rosenhof, des war amoi a boarischer Biergarten, jetzt is a Chines. Awa er hod drauß'n no ois a so wia's gehert, bis auf's Fudda, des is hoid scho anders, nachha. Drin hod eam aa, des is awa scho mehra so a Chines'n Load'n, geh.

Jetzt tat i moana, des Ihr Eich bis heit mittag ummara zwoa entscheid's und na geht's auffi.

Bildeve, tatast Du nacha, wenn's soweid is, oan Tisch fier uns vier reservieren? Zwecks wegen weil Du as telefonisch quasi naha host ;)

Pfiad's eich

Mir is gleich wo :-) Und Schlitten fahr ich grundsätzlich nur im Winter... Motor grade teilzerlegt, bzw läuft schon wieder ist aber noch nicht ganz fertig. Neuer Vergaser - Neue Ansaugspinne, etc.... Kommst mit dem Urelch?

Ach ja und keine Sorge ich komm wirklich erst morgen:-) (Insider)

Grüße,

Silverelk

Deine Antwort
Ähnliche Themen
  1. Startseite
  2. Forum
  3. Dialog
  4. Veranstaltungen
  5. Volvo Treffen
  6. Bairisches Präsommerferien-GT 28.07.